معین دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام گفت: با توجه به نرخ تورم در کشور، دانشگاه درصدی افزایش شهریه خواهد داشت، اما بسیار اندک است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین فرج‌الله براتی معین دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام گفت: مسئولیت معین دانشگاه‌های ایلام و خوزستان به ما سپرده شد. واحد‌های استانی دانشگاه آزاد به چند منطقه تقسیم می‌شوند و هر منطقه یک مسئول دارد و بنده نیز این توفق را داشتم که خدمتگذار این دو استان باشم.

او با بیان اینکه یکی از وظایف معین استان‌ها، رصد آنچه که توسط مدیران در استان‌ها می‌گذرد، است. معین در واقع نماینده سازمان مرکزی در استان‌ها است، افزود: افزایش شهریه دانشگاه آزاد شبیه افزایش بقیه مراکز و سازمان‌ها نیست و ما کمترین افزایش شهریه را هر ساله داریم. هر چند با توجه به نرخ تورم در کشور، یقینا دانشگاه درصدی افزایش شهریه خواهد داشت، اما بسیار اندک خواهد بود.

براتی بیان داشت: اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه نیز مانند بقیه سازمان‌ها باید از افزایش حقوق و مزایا برخوردار شوند بنابراین از آنجا که درآمد دولتی نداریم مجبور هستیم از طریق شهریه، مشکلات مالی را برطرف کنیم.

معین دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام تصریح کرد: دانشگاه ما در سیل دو سال گذشته، مرکز و مقر مدیرانی بود که به صورت جهادی برای رفع مشکلات تلاش می‌کردند و اکنون نیز آماده هر گونه کمک برای خدمت کردن به مردم است. در مرکز واکسیناسیون دانشگاه نیز حدود ۶۰ هزار نفر را واکسینه کرده‌ایم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
چرابایدعلوم انسانی ها دوبرابرغیرانتفاعی وپیام نورشهریه پرداخت کنند؟! ازعلوم پزشکیابیشتربگیرن که بعدازاتمام نونشون توروغنه وبهترین رشته ها رودارن میخونن وبعدازمدت کم میتونن چندبرابرشوبدست بیارن
آخرین اخبار